سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معنی و مفهوم سپتیک تانک

این دستگاه یک سیستم محسوب میشود که با ذخیره فاضلاب در داخل محفظه خود و انباشته کردن لجن ها ، اقدام به تجزیه فاضلاب از طریق باکتری های بی هوازی میکند. این روش باعث جداسازی خود به خود پساب از فاضلاب جامد سنگین و کف و روغن میشود که خود یک مزیت محسوب می شود. پساب تولیدی را میتوان بهترین سورس برای آبیاری محصولات کشاورزی و مکان هایی که نیاز به آب آشامیدنی نیست دانست. 

سپتیک دفنی

سپتیک تانک پلی اتیلن

به دلیل عمر بسیار زیاد سپتیک تانک پلی اتیلن مورد توجه و استقبال خیلی از مشتریان میباشد. این سپتیک ها که توسط کیش سپتیک به صورت صفر تا 100 تولید میشود از مواد درجه یک پتروشمی با گرید EX3 تولید میشود. از خواص مواد پلی اتیلن این است که هم میتواند به صورت دفنی و غیردفنی در زیر خاک قرار گیرد.

سپتیک پلی اتیلن

سپتیک آماده

سپتیک آماده به سپتیکی اطلاق میشود که به صورت یک پکیج طراحی و تولید شده و به صورت آماده به محل پروژه برده و میتواند زیر خاک دفن شود بدون اینکه به تاسیسات خاصی نیاز داشته باشد. این نوع سپتیک تانک راحت ترین نوع سپتیک از نظر نصب و دفن میباشد. نفوذ ناپذیر بودن پلی اتیلن نیز این نوع سپتیک تانک را بسیار خاص کرده است. قابلیت تردد بار ترافیکی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سپتیک تانک پلی اتیلن آماده میباشد.

مشتریان عزیز جهت کسبب اطلاعات بیستر میتوانید به وبسایت کیش سپتیک مراجعه و یا با شماره 09127876086 تماس خاصل کرده و اطلاعات رایگان در اختیار بگیرید.