سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

معمولا عمل تصفیه فاضلاب در تمام جهان به 2 روش انجام میگیرد که اولین آن نیز توسط باکتری های بی هوازی صورت میگیرد که روش بی هوازی نام دارد و دیگری روش هوازی است. روش هوازی نیز در کشورهای خیلی پیشرفته مورد استفاده قرار میگیرد و دلیل آن هم این است که در روش بی هوازی حاصل تجزیه بوی بدی است که شاید آزار دهنده باشد. این روش یعنی روش بی هوازی اغلب توسط سپتیک تانک پلی اتیلن انجام میپذیرد. در روش هوازی هم با استفاده از تجهیزات هوادهی عمل میشود. البته شرکت کیش سپتیک پیشرو در زمینه تصفیه فاضلاب چه به روش بی هوازی و هوازی میباشد. کلیه مخازن که عمل ته نشینی ، هوادهی ، ماند و دیگر موارد در آنها اتفاق می افتد توسط کیش سپتیک و از جنس پلی اتیلن تولید میشود. تصفیه فاضلاب روشی بسیار به صرفه و عالی برای کاهش آلودگی ها آب میباشد که حدالامکان نیاز آبیاری و کشاورزی کشور عزیزمان ایران را نیز تامین خواهد کرد. در شرایط فعلی کشور و به دلیل کمبود آب سراسری که کل دنیا را درگیر نموده میبایست همه صنایع از سیستم تصفیه فاضلاب بهره برده و حداقل آب مصرفی خود را وارد چرخه تصفیه کرده و فاضلاب را در طبیعت رها نکنند. کیش سپتیک با اجرای دقیق و مهندسی شده سیستم های تصفیه فاضلاب توانسته کمک مهمی در جلوگیری از هدر رفت آب و لطمه به طبیعت بکند.

پکیج های تولیدی در کیش سپتیک به صورت یک پارچه میباشد. یعنی با خرید پکیج تصفیه فاضلاب از این شرکت شما یک عدد مخزن با قطر و طول محاسبه شده که بستگی به فاضلاب تولیدی روزانه شما دارد تحویل گرفته که تماما همه عملیات تجزیه و تصفیه داخل قسمت های مختلف این مخزن انجام میگیرد که به صورت پیش ساخته آماده شده و تحویل مشتری گرامی میگردد.

فاضلاب به ترتیب از قسمت های مختلف پکیج تصفیه فاضلاب عبور کرده که عبارتند از:

  • آشغالگیر فاضلاب
  • دیفیوزر هوادهی
  • قسمت ته نشینی فاضلاب
  • برگشت لجن فعال
  • تصفیه لجن
  • گند زدایی فاضلاب
  • فیلتر شنی

تمامی مراحل ذکر شده به صورت کاملا مهندس توسط مهندسین مجموعه طراحی و تولید و اجرا میشود و تمام لوله هاشی های داخلی در داخل مجموعه به صورت 0 تا 100 انجام میگیرد. تمام مراحل مورد نیاز سیستم تصفیه خانه فاضلاب پلی اتیلن نیز با توجه به نیاز مشتری و حجم هوادهی مورد نیاز ، بلوئرهای هوادهی ، ابعاد مورد نیاز مخازن ته نشینی ، هوادهی ، گند زدایی و غیره توسط مهندسین و طبق درخواست مشتری عزیز طراحی میشود و سپس به مرحله اجرا خواهد رفت. این پکیج ها با توجه به دبی فاضلاب مشتری و همچنین میزان آلودگی فاضلاب BOD طراحی شده تا به میزان پارامترهای خروجی مورد نیاز کارفرما دست پیدا کند.

مزایای استفاه از پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن

  1. کیفیت پساب خروجی
  2. تایید استاندارد های لازم از سازمان محیط زیست کشوری و همچنین بین المللی
  3. استفاده از آب و پساب خروجی جهت آبیاری مزارع و مراتع و آبیاری فضای سبز
  4. کاهش هزینه ها 
  5. ساخت و تولید ونصب سریع
  6. نصب در تمام مناطق کشور
  7. فضای مورد نیاز کمتر
  8. هزینه تعمیرات نگهداری بسیار پایین
  9. قابلیت استفاده از لجن تولیدی
  10. امکان افزایش ظرفیت حتی سالها پس از نصب
  11. راندمان عالی
  12. کاهش انتقال ویروس ها  با استفاده از دیفیوزر
  13. آرام کننده جریان فاضلاب با استفاده از بفل های میانی
  14. حمل ساده
  15. کیفیت بی نظیر
  16. نگهداری ساده
  17. عملکرد کاملا خودکار و بدون نیاز به اپراتور